divendres, 23 de març del 2012

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL MEU BLOG

Hola,

Enceto avui aquest racó de treball.....


En primer lloc, vull donar-vos la benvinguda al meu diari de pràctiques de Psicopedagogia. Em dic Mª Victoria Vercher, estic treballant com a orientadora educativa en un Servei Psicopedagògic Escolar de la Conselleria d'Educació, Formació i Ocupació de la Comunitat Valenciana. 

El meu Pràcticum el realitzaré a l'IES "Tirant lo Blanc" de Gandia (Valencia). L'objectiu del meu pràcticum és relitzar una anàlisi, estudi i seguiment de l'organització de les diferents mesures d'atenció a la diversitat en un centre d'Ensenyament Secundari.

Serà per a mi un plaer compartir amb tots vosaltres aquest blog. Espero que siguem capaços d'aprendre, poder gaudir de totes les noves experiències que segurament viurem i poder compartir-les amb aquells que vulguen.

Fins aviat

Mª Victoria

4 comentaris:

  1. Hola MªVictoria, comencem el Blog del Diari de pràctiques!

    A més a més de les entrades de seguiment de les diferents sessions de les pràctiques pots aprofitar aquest diari per anar provant les diferents aplicacions del blog. Així pots afegir enllaços a pàgines interessants, relació de blogs que segueixes, vídeos... És una oportunitat per conèixer millor el mon de les TIC.

    També és bo etiquetar les entrades així apareixeran al menú de la dreta ordenades per categories i no sols per ordre cronològic.

    Ànim i bon treball !

    ResponElimina
  2. Hola Santiago,

    Em sembla que és qüestió d'anar fent proves.

    Moltes gràcies

    Fins aviat

    Mª Victoria

    ResponElimina
  3. Hola!!!!!

    Molts ànims per aquest segon Practicum "Valencianeta" (jo sóc de Torrent ;) ) Et desitge molta sort i que puges gaudir d'aquest experiència tant com jo ho estic fent!.

    Fins aviat!

    Parlem al forum.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola.

      Molt de gust de tenir una companya "valencianeta"(jo sóc de Benifairó de la Valldigna). Jo també desitge que siga un semestre molt profitós i útil per a tots.

      Molta sort¡¡¡¡

      Seguim en contacte

      Elimina